Методична скринька

2021-2022 навчальний рік

Розробки уроків та презентацій можно подивитись тут

Формувальне оцінювання з мистецтва

2020-2021 навчальний рік



















Шановні колеги! До Вашої уваги цікавий youtube-канал пов'язаний з мистецтвом! дивитись тут

https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-z-temi-bionika-ak-dzerelo-idej-promislovogo-dizajnu-7-klas-325553.html - Конспект уроку з теми "Біоніка як джерело ідей промислового дизайну" 7 кл.

                                          Пам'ятка - алгоритм для самоаналізу уроку
  • Назвіть тему уроку. Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі? Його зв'язоу із попередніми уроками.
  • Сформулюйте цілі уроку(провідні, проміжні). Чи досягнуті цілі в процесі уроку?
  • Чи були сформульовані очікувані результати навчальної діяльності? Порівняте досягнуті результати уроку з очікуваними.
  • На розвиток яких компетентностей були спрямовані цілі уроку? Якими шляхами забезпечено формування компетентностей?
  • Назвіть тип уроку. Обґрунтуйте вибір.
  • Обґрунтуйте доцільність вибраної структури уроку. Чи була вона раціональною для цілереалізації?
  • Чи раціонально розподілений час, відведений на всі етапи уроку?
  • Назвіть технології, методи, форми, прийоми організації навчальної діяльності на уроці.
  • Обґрунтуйте їх вибір та поєднання для реалізації цілей.
  • Чи наявна мотивація навчальної діяльності на уроці? Які прийоми були використані для її формування?
  • Які засоби навчання застосовувались? Обґрунтуйте їх доцільність.
  • Чи наявний диференційований підхід на уроці до учнів? Обґрунтуйте необхідність його застосування.
  • Чи використано елементи самоосвіти, самовиховання? Наскільки ефективно організовано самостійну роботу учнів на уроці?
  • Як було організовано контроль засвоєння знань, умінь і навичок? У яких формах і якими методами цей контроль здійснювався?
  • Які елементи у ході уроку були найбільш вдалими?
  • Чи вдалося повною мірою реалізувати всі поставлені завдання? Якщо не вдалося, то чому? Які висновки необхідно зробити на майбутнє?

                                           😊 Корисні поради щодо уроку

1. Заходьте до класу набагато раніше дзвінка. переконайтесь, що все готово до уроку. Розпочинайте урок організовано.
2. Не витркчайте часу на пошуки сторінки вашого предмета у класному журналі. Робить закладку .
3. Починайте урок енергійно. Урок будуйте так, щоб кожен учень з самого початку і до кінця був навантаженний роботою.
4.На кожному уроці мотивуйте необхідність навчальної діяльності школярів, контролюйте темп уроку, допомогайте "слабшим" учням повірити у свої сили.
5. Уникайте перевантаження учнів.
6.Оцінюючи знання учнів, мотивуйте їх відповіді. Учень  повинин звикнути до того, що вказівки вчителя потрібно виконувати своєчасно.
7. Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи всього класу й окремих учнів, щоб всі могли відчути задоволення від результатів праці на уроці.
8.Закінчуйте урок  із дзвоником.
9. запам'ятайте: налагодження дисциплини може бути єдиною часткою педагогічної праці де участь лише вчителя не завжди йде на користь. звертайтесь за допомогою до самих учнів: з порушником, якого не підтримує клас, легше впоратись.
10. не допускайте виникнення конфлікту з цілим класом або значною частиною його. Якщо конфлікт виник, не викладаючи, шукайте розумні шляхи його розв'язання.

2019-2020 навчальний рік

Календарне планування з образотворчого мистецтва 7 клас для учнів з особливими освітними потребами


Посилання на календарне планування:
https://vseosvita.ua/library/kalendarne-planuvanna-z-obrazotvorcogo-mistectva-7-klas-dla-ucniv-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-192244.html#comments/85421

Календарне планування з образотворчого мистецтва 6 клас для учнів з особливими освітними потребами

Робимо об'ємні маки
















Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаємо з перемогою  Заваду Таїсію ученицю 10-Б класу, яка виборола II м. у обласному етапі конкурсу "Збережемо Україну разом"! Ба...